Amooree

Direktlänk till inlägg 21 november 2012

Jag är ledsen för att, jag inte är ledsen någonstans ♥

Av Maja Schröder - 21 november 2012 19:40

Godnatt♥

hejsan,alla som läser!

Bloggade inte igår, förlåt skäms på lilla mig. Pluggade för det mesta igår alltid kul!!, kan jag väl inte hålla med om..

Idag var det en helt okej dag iskolan, det som gjorde det till en bra dag var självklart lucia det är så himmla kul nu man kan verkligen slappna av nu och det börja låta riktigt bra. Duktigt tjejer ♥

Idag har jag ridit min polle, gick riktigt bra.

Nu har jag precis duschat och ska sätta mig och läsa fysik och biologi låter det roligt? haha ♥

Imorgon blir det värnamo, tänkte hjälpa min mamma en stund och jobba lite och sen blir det träning med ladie.


Ni kanske har märkt att jag inte ha gymmat på ett tag, och det är för att jag har varit förkyld plus att jag måste verkligen plugga. Det går inte att missa något nu i 9 så måste ta skolan före gymmet. Men nästa vecka blir det igen saknar det faktiskt. Man mår bra av att röra på sig. Det är mycket nu också massa sångövningar men det blir nog bra tillslut! ska gå ner och äta lite nu ha det så bra ♥

   


 
 
Ingen bild

H

21 november 2012 21:40

Fina du<3

Maja Schröder

22 november 2012 20:05

tack du med! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Schröder - 31 december 2012 13:44

Här kan ni fortsätta att följa mig! puss   http://www.nattstad.se/maja.f.schroder ...

Av Maja Schröder - 16 december 2012 15:02

8957999836

Av Maja Schröder - 16 december 2012 10:27


Hejsan  känner att jag villl ta en lite bloggpaus, då jag inte har några bilder pågrund av min telefon är sönder.Och jag vet själv hur tråkigt det är att läsa en blogg utan bilder till, SKIT TRÅKIGT ♥ Men kan berätta om vad som har hänt si...

Av Maja Schröder - 12 december 2012 22:12


Hejsan Måste snart gå och lägga mig klockan ringer 03.30, då ska man upp och äta frukost. Och sen ta på sig myskläder och trallaa upp till Nathalie och fixa oss inför alla lucia uppträdande vi har samling vid 06.00: 7.00 trelleborg 09.40 skolan...

Av Maja Schröder - 11 december 2012 21:24


Godnatt♥ Nu sitter jag här och dricker en varmkopp te, mycket bra för halsen. Som vanligt när jag ska sjunga lyckas alltid men halsbränna eller något liknande. Men de e bara att stoppa i sig massa halstabbleter (Y)  Och det blev nog inte b...

Ovido - Quiz & Flashcards