Amooree

Direktlänk till inlägg 8 december 2012

8 december ♥

Av Maja Schröder - 8 december 2012 10:30

Godmorgon..

Nu har jag inte bloggat på 1 vecka. Min mobil har ju varit sönder så har inte haft så mycket bilder, så då har det blivit att jag inte har bloggat så mycket, lite tråkigt faktiskt. 

Veckan har beståt av Ullared med skolan, köpte lite julklappar. Och sen har jag varit på gymmet härligt ♥

och igår var jag och nattas i värnamo och kollade på när elvira sjöng, hon var grymt bra. 

sen var vi hemma hos elvira och alma tog lite foton på oss. de kommer upp här när elvira har skickat dom. 

Idag blir det att åka pulka med bästiiisarna puss ♥      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Schröder - 31 december 2012 13:44

Här kan ni fortsätta att följa mig! puss   http://www.nattstad.se/maja.f.schroder ...

Av Maja Schröder - 16 december 2012 15:02

8957999836

Av Maja Schröder - 16 december 2012 10:27


Hejsan  känner att jag villl ta en lite bloggpaus, då jag inte har några bilder pågrund av min telefon är sönder.Och jag vet själv hur tråkigt det är att läsa en blogg utan bilder till, SKIT TRÅKIGT ♥ Men kan berätta om vad som har hänt si...

Av Maja Schröder - 12 december 2012 22:12


Hejsan Måste snart gå och lägga mig klockan ringer 03.30, då ska man upp och äta frukost. Och sen ta på sig myskläder och trallaa upp till Nathalie och fixa oss inför alla lucia uppträdande vi har samling vid 06.00: 7.00 trelleborg 09.40 skolan...

Av Maja Schröder - 11 december 2012 21:24


Godnatt♥ Nu sitter jag här och dricker en varmkopp te, mycket bra för halsen. Som vanligt när jag ska sjunga lyckas alltid men halsbränna eller något liknande. Men de e bara att stoppa i sig massa halstabbleter (Y)  Och det blev nog inte b...

Ovido - Quiz & Flashcards