Amooree

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2012

I remember when we broke up the first time♥

Av Maja Schröder - 14 oktober 2012 15:24

 

 

Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det finns tillfälle för det.
Hur många har du varit kär i på riktigt? Två 
Är sex viktigt i ett förhållande? Nja tycker inte det är så viktigt.


-Tio frågor om dig själv
Namn? Maja Schröder
När fyller du år? 7 oktober
Några piercingar? Bara i öronen
Vad har du på dig just nu? Mjukisar, soft tröja,underkläder
Vilken årstid är bäst? Höst och sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vaknar skönt, fint väder ute. Någon jämte sig kanske.. vet inte riktigt ♥
Vad tycker du mest om hos dig själv? Tycker om mina fötter hahah :) Jag har lyckats ändra mig själv på ett bra sätt.
Vad är du bra på? Vet inte riktigt, typ rida hahah :)
Vem älskar du mest på denna jorden? Familjen, mina kompisar, djur osv! 
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Sover hellre tillsammans med någon. Men ibland är det skönt att sova ensam.


- Tre frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig ? Elvira, Nathalie och två killar som har kommit nära mig Dennis och Robin.♥
Vem är snyggast av dina vänner? alla är snygga!
Vem är mest partyprisse? Elvira


- Sju Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Alla, men jag och syster pratar mest.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja, 
vem är farligast i din familj? - Lätt min mamma, galen!!
Vem ser roligast ut i din familj? jag hahah :)
Vem är coolast? Min pappa
Vem sover du oftast med? Ingen min hund!
Roligaste kvällen med familjen? ja, typ alla kvällar vi ha tillsammans.


- Nio frågor om idag
Vad har du gjort? Varit ute och gått med hundarna, firat mig och pappa och gjort läxor.
Vad ska du göra nu? Plugga lite till, sova.
Har du gjort något dåligt idag? små bråkat med mammii.
Vad har du ätit idag? Tårta :))
Har du duschat idag? Nääjj, ska göra det.
Har haft flätor inatt? Nääjj, har aldrig det!
Är du trött nu? Inte så farligt.
Vad händer idag? Sova, plugga
Går du i skolan? inte idag, men i morgon 


- ANNAT
Hur mår du just nu? Sådär:/
Har du piercat dig ? Nej,:(
Är du hungrig nu? Neejj :S
Vad är klockan nu just nu? 15.44
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? facebook,youtube


- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? Elvira ♥
Vem ringde du senast? Mamma 
Vem sms:a till dig senast?deduue
Vem sms:a du till senast? deduuu


- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? Nyss, åt med familjen
Hur länge sen var det du träffa din farsa ? Nyss, åt med familjen


- ÖVRIGT
Gillar du punk? nejj:S
Har du sminkat dig idag? jaa :)


- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu?JA
Vilket är ditt favoritband/artist? Just nu ken ring
Vad gillar du för musik? Allt möjligt, ex rap, pop


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? Ja
Har du fler än 3 jeans? Ja
Har du fler än 5 tröjor? Ja


- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? Ja
Använder du wax? Nej
Använder du ögonskugga? Nej, kan ha det ibland
Använder du kajal? jaa
Använder du hårspray? Nej
Använder du volymspray? nej
Använder du mousse? nej
Använder du deodorant? Ja
Använder du skinspray? Nej
Använder du parfym? Ja
Använder du läppglans/läppstift? Nej
Använder du brunkräm? ja
Använder du rouge? Nej
Uppsatt hår eller hängande? Hängande för det mesta
Plattar/lockar du håret varje dag? Nja, inte varje dag nu för tiden


- KÄRLEK
Är du kär just nu? Ja, tro det..
Har du kysst någon idag? Nej
När gav du senast någon en kyss/puss? hemliisss
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Beror lite på, nu känner jag att vill ha lite tid för mig själv..♥
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej, men hänt adra saker..
Vem sov du senast bredvid? Elvira
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Privat
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? .....
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Jadu, ingen koll faktiskt
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej, haha
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Om vi vet att vi kommer leva tillsammans livet ut, kanske ja
Vad gillar du för stil på tjejen/killen?ingen speciell, men det e fint med mode ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Schröder - 31 december 2012 13:44

Här kan ni fortsätta att följa mig! puss   http://www.nattstad.se/maja.f.schroder ...

Av Maja Schröder - 16 december 2012 15:02

8957999836

Av Maja Schröder - 16 december 2012 10:27


Hejsan  känner att jag villl ta en lite bloggpaus, då jag inte har några bilder pågrund av min telefon är sönder.Och jag vet själv hur tråkigt det är att läsa en blogg utan bilder till, SKIT TRÅKIGT ♥ Men kan berätta om vad som har hänt si...

Av Maja Schröder - 12 december 2012 22:12


Hejsan Måste snart gå och lägga mig klockan ringer 03.30, då ska man upp och äta frukost. Och sen ta på sig myskläder och trallaa upp till Nathalie och fixa oss inför alla lucia uppträdande vi har samling vid 06.00: 7.00 trelleborg 09.40 skolan...

Av Maja Schröder - 11 december 2012 21:24


Godnatt♥ Nu sitter jag här och dricker en varmkopp te, mycket bra för halsen. Som vanligt när jag ska sjunga lyckas alltid men halsbränna eller något liknande. Men de e bara att stoppa i sig massa halstabbleter (Y)  Och det blev nog inte b...

Ovido - Quiz & Flashcards