Amooree

Direktlänk till inlägg 3 november 2012

Every time, are your life..

Av Maja Schröder - 3 november 2012 08:52

Hej förlåt för världens dåligaste uppdatering! Hänt massa sen sist..
Mår väl som jag brukar..
Onsdags blev de fika med min lilla Nathalie, alltid mysigt love <3
Torsdags var de gym med mina favorit brudar, Nathalie Elvira och Stina var också med! Roligt:) efter gymmet åt jag och Elvira lite gott!
På kvällen var vi några hemma hos Elvira härligt! Min lilla ladie fick också vara med!
Igår var det upptidigt för att jag skulle med till stan, när jag var i stan följde jag med Elvira till en häst hon rider. Efter stallet blev de gym igen! Men mina små vänner! När vi skulle hem Svängde vi förbi hånger för att hämta mina kläder till halloweenfesten idag :) ihånger var vi en stund med Stina Amanda och Ida! Kul tjejer:)
Efter de blev de mys framför x faktor med nattas! Helt plötsligt ringer Stina då har de galna tjejerna cyklat kl 23.00 en mil till dannäs!! Hahaha
Nu sitter jag i bilden på väg till Växjö, pinschii ska ställas ut, men ha med min ladie med! Hoppas de går bra nu:)
Ikväll e det halloweenfesten!!! Wihoooo :) pusss skriver ikväll love <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Schröder - 31 december 2012 13:44

Här kan ni fortsätta att följa mig! puss   http://www.nattstad.se/maja.f.schroder ...

Av Maja Schröder - 16 december 2012 15:02

8957999836

Av Maja Schröder - 16 december 2012 10:27


Hejsan  känner att jag villl ta en lite bloggpaus, då jag inte har några bilder pågrund av min telefon är sönder.Och jag vet själv hur tråkigt det är att läsa en blogg utan bilder till, SKIT TRÅKIGT ♥ Men kan berätta om vad som har hänt si...

Av Maja Schröder - 12 december 2012 22:12


Hejsan Måste snart gå och lägga mig klockan ringer 03.30, då ska man upp och äta frukost. Och sen ta på sig myskläder och trallaa upp till Nathalie och fixa oss inför alla lucia uppträdande vi har samling vid 06.00: 7.00 trelleborg 09.40 skolan...

Av Maja Schröder - 11 december 2012 21:24


Godnatt♥ Nu sitter jag här och dricker en varmkopp te, mycket bra för halsen. Som vanligt när jag ska sjunga lyckas alltid men halsbränna eller något liknande. Men de e bara att stoppa i sig massa halstabbleter (Y)  Och det blev nog inte b...

Ovido - Quiz & Flashcards